2016. május 8., vasárnap

7.rész

Sziasztok! 
El sem tudjátok hinni, hogy
mennyire sajnálom, hogy nem volt új
rész, csak most annyi minden összejött,
de ígérem igyekszem gyorsan hozni az új részt.
Bianca.xxx


Soha nem éreztem magam ilyen jól ebben az egy évben, mint ezek a négy fiúval. Személy szerint úgy gondolom, hogy ha elveszítesz valakit mindig jön valaki más akivel talán még jobban is érzed magad mint azelőtt. 
Hogy őszinte legyek, nekem valami bűzlik abban, hogy Dolores így berontott, hiszen már találkozott Louis-val és semmi érdeklődést nem mutatott felé. 
- Haha, el ne higyjétek! Én nem hallgatok ilyen nyálas bandákat. Látnotok kéne a fejetek. - röhög.
- Szabad tudnom, hogy ki kérdezett? - szólal meg először Harry.
- Engem nem kell kérdezni beszélek én magam is. - válaszol flegmán.
- Jobban tennéd, ha nem beszélnél, idegesít. - vág vissza.
- Na elég legyen! - vág közbe Liam. - Harry, hagyjad nem mindenki szerethet minket, jobb ha nem is idegesíted rajta magad. Te pedig! - mutat a lányra. - Értem én, hogy viccnek szántad, de megtanulhatnál viselkedni.
- Nekem ne mondd meg, hogy mit csináljak. - sipítja.
- Nem mondtam meg mit csinálj, hanem mint ember az embernek adtam egy tanácsot. Ok?
- Pff! - fújtat.
- Mit szólnátok ahhoz, ha kimennénk pizzázni? Van egy jó pizzázó a kórházzal szemben. - ajánlja fel Niall.
- Oh, Niall, hogy te mindig enni akarsz. - röhög fel Louis. - De amúgy mehetünk. Dotty?
- Hát, nem is tudom.
- Ne csináld már Dotty! Jó buli lesz! - hív Louis. - És ilyen klassz emberekkel lóghatsz mint én. Még ha Ők - mutat a többiekre- nem olyan menők mit én, akkor is.
- Hé! - háborodnak fel szinkronban.
- Jól van na, Mr. Egó.
- Már viccelni se lehet?
Megegyeztünk a fiúkkal, hogy elviszik Louis szobájába a cuccait, majd 10 perc múlva a kórház csarnokában, ahol a büfé is megtalálható. Elhatároztam, hogy ezúttal adok magamra, nem fogok szellemet játszani. Ideje lesz elkezdeni élni. Beugrálok a fürdőbe. Bármilyen szokatlan tőlem első utam a tükörhöz vezet, hogy felmérjem mit is lehetne kezdeni velem. Először is megmosom az arcom, majd az állig érő hajam apró copfba fogom a fejem tetején. Utána átveszem a ruháim egy fekete csőnadrágra és egy bézs színű hosszú ujjú felsőre bőrdzsekivel. Egy kis táskába pakolom a telefonom és a pénztárcám. Elindultam a folyosóra. Nagy lendülettel kinyitom az ajtót és nekiütközök valakinek, aki nem más volt mint Tyler. Igyekszek nem venni tudomást róla ezért továbbmegyek a lift felé reménykedve, hogy nem szól utánam.
- Dory, miért rohansz el folyton?
- Mert nem érek rá veled cseverészni. - válaszolom és folytatom az utam a lift felé.
- Jól nézel ki Dotty. - jelenti ki Louis amikor mellé érek.
- Köszönöm. - sütöm le a szemem.
Már a négy srác társaságában lépek ki az utcára. Ahogy haladunk az út túloldalán lévő pizzázó felé, a lányok rengetegszer pillantanak felénk és súgnak össze mögöttünk. Ránézek a kis parkra, ahol a törzshelyemnek szolgáló kis pad van eldugva két fa között. Most az ex barátom és a nagymamája ül ott. Bemegyünk a gyorsétterembe és elfoglaljuk a helyünket egy boxban. Nagyon sok emlék köt ehhez a helyhez. Apukám rengetegszer elhozott még azelőtt hogy bekerültem. Szinte semmi nem változott azóta, mióta legutóbb jártam itt. A hely piros és fehér színekben pompázik. Kellemes. A két oldalamon Louis és Harry foglalt helyet, velünk szembe pedig Niall és Liam.
- Szóval, akkor nem is hallottál még rólunk? - hitetlenkedik Harry.
- Nem igazán. - rázom meg a fejem. - Egy ideje nem nagyon hallgatok zenét.
- De mindenki szeret zenét hallgatni.
- Én is szerettem, csak most valahogy kimaradt. Sajnálom.
Harry-vel még nagyban beszélgetünk amikor Louis megszólal:
- Fúj, Niall! Ne csináld már! - szól a vele szembe ülő fiúra, aki a pizzáján lévő gombával szórakozik. - Anyád nem tanította meg neked, hogy ne játssz az étellel?
- Nagyon vicces vagy, Tomlinson! - szól vissza Niall.
- Tudom, mondták már. Röhög fel az említett személy.
Rengeteget röhögünk. Elképesztő, hogy mindig van téma. Szintén elképesztő, amennyit Niall bír enni, már vagy egy doboz pizzát megevett csak egyedül ha nem többet. Előttem csak egy nagyobb szelet van, de még azt is épp hogy megbírom enni. Tovább beszélgetünk. Épp a film témát vesézzük ki amikor egy ismerős nevetést hallok. Hátrafordulok és meglátom Őt.

Köszönöm, hogy elolvastátok ezt a részt is! 
Tudom, elég unalmas lett, de nézzétek el nekem.
A facebook csoport is megtalálható →ITT

2 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett😍😍😍😍imádom ahogy írsz és persze a blogot is❤❤❤gyorsan a kövit

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm, örülök, hogy tetszik! :)

    VálaszTörlés

Kinézet: Mabel